Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Fiat BRAVA (182_) 1.9 JTD (2000.09-2001.10) 100km » 1066 lpr
wybrany samochód: 
Fiat Brava (182_) 1.9 Jtd (2000.09-2001.10) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1066 LPR

1066 Pompa hamulcowa LPR
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1066, P30122

numer części:

1066

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,225
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBosch
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN8032928002783

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1066 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.0-1.8 07.94-
numery OEM:
OPEL      558133
VAUXHALL      93177769

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1066 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.