Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1156 lpr

Pompa hamulcowa 1156 LPR

1156 Pompa hamulcowa LPR
142.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

1156, P12916

numer części:

1156

producent:

LPR

System hamulcowy Bendix
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
nr EAN 8032532020975

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1156 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 19 II/HATCHBACK, CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH 1.1-Electric 01.88-06.12
numery OEM:
RENAULT      7700804899
RENAULT      7700829834
RENAULT      7701204609
RENAULT      7701204610
RENAULT      7701206232
zamienniki:
0 204 123 178
brak
BOSCH
402232
brak
VALEO
H209058.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 025
brak
BREMBO
FHM820
brak
FERODO
PMF476
brak
TRW
PMF477
brak
TRW
823923
brak
NK
823926
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1156 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.