Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi Q2 (GAB, GAG) 2.0 TDI quattro (2016.09-???) 150km » 1229 lpr
wybrany samochód: 
Audi Q2 (gab, Gag) 2.0 Tdi Quattro (2016.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1229 LPR

1229 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1229
Pompa hamulcowa 1229
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1229, P11437

numer części:

1229

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532021262

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1229 LPR

Pompa hamulcowa (19,05mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie/prawej stronie pasuje do: CITROEN AX, PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 106 II/HATCHBACK, 205 I, 205 II 1.0-Electric 01.72-08.03
numery OEM:
CITROËN      91518534
CITROËN      91518535
CITROËN      9404601978
CITROËN      94601978
CITROËN      95644348
PEUGEOT      460189
PEUGEOT      460192
PEUGEOT      460197
PEUGEOT      4601A2
RENAULT      7700724411
RENAULT      7700726005
RENAULT      7700787634
RENAULT      7700804901
RENAULT      7701205094
RENAULT      7701349762
zamienniki:
0 204 123 103
brak
BOSCH
402093
brak
VALEO
0 204 123 075
brak
BOSCH
39-0095
brak
KAGER
H19975.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM525
brak
FERODO
PMD192
brak
TRW
4004188
brak
GIRLING
829905
brak
NK
829906
brak
NK
05-0086
brak
METELLI CIFAM
05-0124
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1229 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.