Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 4.0 TDI quattro (2003.05-2005.07) 275km » 1236 lpr
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 4.0 Tdi Quattro (2003.05-2005.07) 275km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1236 LPR

1236 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1236
Pompa hamulcowa 1236
91.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 34.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1236, P12140

numer części:

1236

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532021323

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1236 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: RENAULT TRAFIC, TWINGO I, TWINGO I/HATCHBACK, TWINGO II 1.0-2.2 05.89-09.14
numery OEM:
RENAULT      7700820232
RENAULT      7701203914

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1236 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1236 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.