Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1284 lpr

Pompa hamulcowa 1284 LPR

1284 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1284
Pompa hamulcowa 1284
1284
lpr 1284 Pompa hamulcowa
195.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1284, P30053

numer części:

1284

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (1)
Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
otwór Ø [mm] 23,81
System hamulcowy TRW
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532083017

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1284 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C4, A6 C5, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 01.95-05.05

Pompa hamulcowa 1284 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hamulcowa 1284 producenta LPR

AUDI

8D0611021C

VOLKSWAGEN

8D0611021C

numery OEM:
AUDI      8D0611021C
VOLKSWAGEN      8D0611021C
zamienniki:
H239011.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 85 015
brak
BREMBO
FHM1364
brak
FERODO
4007481
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1284 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.