Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault ESPACE II (J/S63_) 2.1 TD (J633, J634, J/S635, J/S63D) (1991.01-1996.10) 88km » 1285 lpr
wybrany samochód: 
Renault Espace Ii (j/s63_) 2.1 Td (j633, J634, J/s635, J/s63d) (1991.01-1996.10) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1285 LPR

1285 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1285
Pompa hamulcowa 1285
1285
lpr 1285 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1285 lpr
Pompa hamulcowa 1285 lpr
Pompa hamulcowa 1285 lpr
Pompa hamulcowa 1285 lpr
121.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 38.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1285, P30054

numer części:

1285

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyFTE
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu12 x 1 (4)
nr EAN8032532083024

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1285 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, FABIA II PRAKTIK, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK VW FOX, POLO III CLASSIC 1.0-2.0 12.95-
numery OEM:
SEAT      6Q0611019N
SKODA      6Q0611019A
SKODA      6Q0611019N
VOLKSWAGEN      6Q0611019N
VOLKSWAGEN      6Q1611019A

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1285 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1285 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.