Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Honda LEGEND II (KA) 3.2 i 24V (KA7) (1991.01-1996.02) 205km » 1294 lpr
wybrany samochód: 
Honda Legend Ii (ka) 3.2 I 24v (ka7) (1991.01-1996.02) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1294 LPR

1294 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1294
Pompa hamulcowa 1294
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1294, P30197

numer części:

1294

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBosch
MateriałAluminium
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
otwór Ø [mm]22,2
nr EAN8032532103715

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1294 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 PLURIEL, PEUGEOT 1007 1.1-1.6D 02.02-
numery OEM:
CITROËN      4601R0

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1294 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.