Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 3.0 D275 SDV6 4x4 (2018.04-???) 275km » 1317 lpr
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Velar (l560) 3.0 D275 Sdv6 4x4 (2018.04-???) 275km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1317 LPR

1317 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1317
Pompa hamulcowa 1317
1317
lpr 1317 Pompa hamulcowa
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1317, P30206

numer części:

1317

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 2 [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (3)
System hamulcowyBOSCH
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
Otwór Ø 1 [mm]25,40
nr EAN8032532102244

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1317 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm/23,81mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL ARENA, MOVANO A, RENAULT MASTER II, TRAFIC 1.9D-3.0D 05.89-
numery OEM:
NISSAN      4601000QAE
NISSAN      4601000QAR
OPEL      4400036
OPEL      4415520
OPEL      93181416
RENAULT      7701205286
RENAULT      7701208176
VAUXHALL      4400036
VAUXHALL      9108036

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1317 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.