Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Lancia PRISMA (831_) 2.0 i.e. Napęd na wszystkie koła (831AB) (1987.03-1988.08) 112km » 1321 lpr
wybrany samochód: 
Lancia Prisma (831_) 2.0 I.e. Napęd Na Wszystkie Koła (831ab) (1987.03-1988.08) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1321 LPR

1321 Pompa hamulcowa LPR
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1321, P30210

numer części:

1321

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
System hamulcowyBosch
MateriałAluminium
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8032532102459

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1321 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FIAT BRAVO II, STILO 1.2-1.9D 10.01-12.14
numery OEM:
FIAT      77362099

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1321 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.