Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1345 lpr

Pompa hamulcowa 1345 LPR

1345 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1345
Pompa hamulcowa 1345
218.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

1345, P30220

numer części:

1345

producent:

LPR

Otwór Ø 1 [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
System hamulcowy TRW
Materiał Aluminium
Otwór Ø 2 [mm] 19,05
nr EAN 8032532104071

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1345 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm/19,05mm) pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E (W124) 2.0-3.6 04.85-03.98
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0054306201
MERCEDES-BENZ      54306201
MERCEDES-BENZ      A0054306201

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1345 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.