Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1353 lpr

Pompa hamulcowa 1353 LPR

1353 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1353
Pompa hamulcowa 1353
1353
lpr 1353 Pompa hamulcowa
234.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1353, P30228

numer części:

1353

producent:

LPR

Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
nr EAN 8032532104163

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1353 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS II, FOCUS I/KOMBI 1.4-2.0 08.98-07.11

Pompa hamulcowa 1353 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hamulcowa 1353 producenta LPR

FORD

1064284, 4646922, 6S432B507AA, 98AB2B507AB, YS4Z2004AA

numery OEM:
FORD      1064284
FORD      4646922
FORD      6S432B507AA
FORD      98AB2B507AB
FORD      YS4Z2004AA
zamienniki:
0 204 123 608
brak
BOSCH
H239050.7.1
brak
FTE automotive GmbH
M 24 003
brak
BREMBO
FHM1371
brak
FERODO
PMK602
brak
TRW

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1353 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.