Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 16V 4x4 (M07) (1990.06-1994.02) 150km » 1445 lpr
wybrany samochód: 
Opel Calibra A (c89) 2.0 I 16v 4x4 (m07) (1990.06-1994.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1445 LPR

1445 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1445
Pompa hamulcowa 1445
240.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1445, P30303

numer części:

1445

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]20,64
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
Otwór Ø 2 [mm]19,05
nr EAN8032928035187

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1445 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm/19,05mm) pasuje do: BMW 5 (E39), 7 (E38) 2.0-5.4 03.94-05.04
numery OEM:
BMW      1161873
BMW      1163406
BMW      34311161873
BMW      34311163406
BMW      34316764190
BMW      6764190
zamienniki:
0 986 480 604
brak
BOSCH
H209064.0.1
brak
FTE automotive GmbH
4005361
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1445 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.