Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VII (CT9A) (2001.01-2003.01) 280km » 1448 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Vii (ct9a) (2001.01-2003.01) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1448 LPR

1448 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1448
Pompa hamulcowa 1448
1448
lpr 1448 Pompa hamulcowa
205.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1448, P30306

numer części:

1448

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
Otwór Ø 1 [mm]23,81
Otwór Ø 2 [mm]19,05
Wymiar gwintu12 x 1 (3)
nr EAN8032928035217
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1448 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm/19,05mm) pasuje do: MERCEDES C (W202), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), CLK (A208), CLK (C208), SLK (R170) 1.8-3.2 03.93-08.07
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0054307701
MERCEDES-BENZ      A0054307701

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1448 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1448 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.