Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Jeep COMPASS (MP, M6, MV, M7) 2.0 CRD 4x4 (2017.03-???) 140km » 1476 lpr
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mp, M6, Mv, M7) 2.0 Crd 4x4 (2017.03-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1476 LPR

1476 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1476
Pompa hamulcowa 1476
1476
lpr 1476 Pompa hamulcowa
172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1476, P30334

numer części:

1476

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu12 x 1 (4)
otwór Ø [mm]25,4
System hamulcowyTRW
nr EAN8032928038867

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1476 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR OPEL VIVARO A RENAULT TRAFIC II 1.9D-2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      4601000QAS
OPEL      4415502
RENAULT      7701208266
VAUXHALL      93181375

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1476 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1476 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.