Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen PASSAT B3/B4 (315, 3A5) 2.0 Syncro (1989.09-1993.10) 116km » 1476 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 (315, 3a5) 2.0 Syncro (1989.09-1993.10) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1476 LPR

1476 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1476
Pompa hamulcowa 1476
1476
lpr 1476 Pompa hamulcowa
166.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1476, P30334

numer części:

1476

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu12 x 1 (4)
otwór Ø [mm]25,4
System hamulcowyTRW
nr EAN8032928038867

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1476 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm), brak śruby pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, RENAULT TRAFIC II 1.9D-2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      4601000QAS
OPEL      4415502
RENAULT      7701208266
VAUXHALL      93181375

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1476 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.