Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 T.S. (167.A2A, 167.A2D) (1992.02-1995.05) 141km » 1499 lpr
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 T.s. (167.a2a, 167.a2d) (1992.02-1995.05) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1499 LPR

1499 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1499
Pompa hamulcowa 1499
1499
lpr 1499 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1499 lpr
Pompa hamulcowa 1499 lpr
305.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1499, P30357

numer części:

1499

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]25,40
Wymiar gwintu12 x 1 (4)
System hamulcowyATE
MateriałAluminium
Otwór Ø 2 [mm]20,64
nr EAN8032928081450

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1499 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm/20,64mm) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), SL (R230), SLK (R170), SLK (R171) 1.8-6.3 03.00-01.12
numery OEM:
CHRYSLER      05127446AA
CHRYSLER      5127446AA
MERCEDES-BENZ      0054309801
MERCEDES-BENZ      0054309901
MERCEDES-BENZ      A0054309801
MERCEDES-BENZ      A0054309901

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1499 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1499 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.