Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Dodge DURANGO (DN) 5.9 (1998.09-2003.10) 249km » 1563 lpr
wybrany samochód: 
Dodge Durango (dn) 5.9 (1998.09-2003.10) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1563 LPR

1563 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1563
Pompa hamulcowa 1563
1563
lpr 1563 Pompa hamulcowa
259.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1563, P30369

numer części:

1563

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBosch
MateriałAluminium
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
otwór Ø [mm]22,225
nr EAN8032928082648

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1563 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500 C, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, PUNTO/HATCHBACK, OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 0.9-1.9D 06.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      77363860
FIAT      077365715
FIAT      77363860
FIAT      77365715
OPEL      558389
OPEL      93189743

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1563 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.