Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 4.0 Turbo GT AWD (9YBCQ1) (2021.06-???) 640km » 1697 lpr
wybrany samochód: 
Porsche Cayenne Coupe (9yb) 4.0 Turbo Gt Awd (9ybcq1) (2021.06-???) 640km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1697 LPR

1697 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1697
Pompa hamulcowa 1697
229.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1697, P30418

numer części:

1697

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
nr EAN8032928098465

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1697 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS II/KOMBI, KUGA I, MAZDA 3 1.3-2.5 10.03-09.14
numery OEM:
FORD      1469140
FORD      1547478
FORD      6M512140BB
FORD      6M512140BC
FORD      6M5122140BB
FORD      6M5122140BC
MAZDA      BPYS4340Z
MAZDA      BPYS4340ZA
MAZDA      BPYS4340ZB
MAZDA      BPYS4340ZC

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1697 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.