w dniach 04-07.07 kontakt telefoniczny nie będzie możliwy. Wysyłki zamówień realizowane będą normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1699 lpr

Pompa hamulcowa 1699 LPR

1699 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1699
Pompa hamulcowa 1699
1699
227.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

1699, P30420

numer części:

1699

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 23,81
System hamulcowy Bosch
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928098922

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1699 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN C4, C4 I; NISSAN 200SX; PEUGEOT 307, 308, 308 I, 308 II, RCZ 1.4-2.0D 10.93-06.21
numery OEM:
CITROËN      4601V1
NISSAN      4601080F21
PEUGEOT      4601V1

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1699 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.