Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro (2017.05-???) 252km » 1719 lpr
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 2.0 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2017.05-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1719 LPR

1719 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1719
Pompa hamulcowa 1719
1719
lpr 1719 Pompa hamulcowa
222.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1719, P30429

numer części:

1719

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
nr EAN8032928099202

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1719 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: CITROEN JUMPY II, FIAT SCUDO, PEUGEOT EXPERT, EXPERT TEPEE, TOYOTA PROACE 1.6D/2.0/2.0D 11.06-
numery OEM:
FIAT      9467547680
PEUGEOT      4601T4
TOYOTA      SU001A1125

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1719 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1719 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.