Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Lancia THEMA (LX_) 3.0 D (48, LX) (2011.09-2014.10) 239km » 1741 lpr
wybrany samochód: 
Lancia Thema (lx_) 3.0 D (48, Lx) (2011.09-2014.10) 239km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1741 LPR

1741 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1741
236.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1741, P30451

numer części:

1741

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8032928101738

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1741 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: HONDA ACCORD VI, ODYSSEY, SHUTTLE 1.6-3.0 10.97-06.04
numery OEM:
HONDA      46100S84A51
HONDA      46100S84A52
HONDA      46100S84A53
HONDA      46100SX0A01
HONDA      46100SX0A02
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1741 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.