Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1745 lpr

Pompa hamulcowa 1745 LPR

1745 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1745
Pompa hamulcowa 1745
1745
lpr 1745 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1745 lpr
Pompa hamulcowa 1745 lpr
271.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1745, P30455

numer części:

1745

producent:

LPR

System hamulcowy TOKICO
otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928101776

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1745 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: NISSAN PICK UP 2.4/2.5D 02.98-12.12

Pompa hamulcowa 1745 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Pompa hamulcowa 1745 producenta LPR

NISSAN

460103S400, 460103S410, 46010VK92B, 46010VK94B

numery OEM:
NISSAN      460103S400
NISSAN      460103S410
NISSAN      46010VK92B
NISSAN      46010VK94B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1745 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.