Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford GRAND C-MAX Van 2.0 TDCi (2010.12-2019.06) 163km » 1819 lpr
wybrany samochód: 
Ford Grand C-max Van 2.0 Tdci (2010.12-2019.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1819 LPR

1819 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1819
Pompa hamulcowa 1819
1819
lpr 1819 Pompa hamulcowa
212.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1819, P30510

numer części:

1819

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyBosch
nr EAN8032532087107

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1819 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ALFA ROMEO 156, LANCIA LYBRA 1.6-3.2 02.97-05.06
numery OEM:
ALFA ROMEO      46833773
ALFA ROMEO      9949652
LANCIA      0000046833773
zamienniki:
0 204 123 622
brak
BOSCH
FHM1316
brak
FERODO
H229130.7.1
brak
FTE automotive GmbH
4006698
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1819 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.