Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1873 lpr

Pompa hamulcowa 1873 LPR

1873 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1873
Pompa hamulcowa 1873
210.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1873, P02709

numer części:

1873

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532023976

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1873 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3 1.4-2.8 03.83-

Pompa hamulcowa 1873 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hamulcowa 1873 producenta LPR

AUDI

893611019C, 893611019CF, 893611019F, 893611021A

numery OEM:
AUDI      893611019C
AUDI      893611019CF
AUDI      893611019F
AUDI      893611021A
zamienniki:
H22959.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM682
brak
FERODO
4006150
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1873 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.