Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ (2017.01-???) 120km » 1909 lpr
wybrany samochód: 
Kia Rio Iv (yb, Sc, Fb) 1.0 T-gdi 120 Eco-dynamics+ (2017.01-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1909 LPR

1909 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1909
Pompa hamulcowa 1909
1909
lpr 1909 Pompa hamulcowa
163.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1909, P24002

numer części:

1909

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
otwór Ø [mm]25,4
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8032532024331

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1909 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: MERCEDES G (W460), G (W461), G (W463), T1 (601), T1 (601, 611), T1 (602), T1 (B601), T1 (B602), MULTICAR M26 1.9D-3.0D 04.77-12.02
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0044302801
MERCEDES-BENZ      004430280103
MERCEDES-BENZ      A0044302801
MERCEDES-BENZ      A004430280103

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1909 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.