Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1926 lpr

Pompa hamulcowa 1926 LPR

1926 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1926
Pompa hamulcowa 1926
199.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

1926, P11928

numer części:

1926

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (1)
Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
Materiał Aluminium
System hamulcowy ATE
otwór Ø [mm] 22,2
nr EAN 8032532024508

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1926 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK; PEUGEOT 206, 206+, 306, 306/HATCHBACK 1.1-2.0D 04.93-
numery OEM:
CITROËN      202297
CITROËN      4601J4
PEUGEOT      4601H5
PEUGEOT      4601J4

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1926 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.