Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo 147 (937_) 1.6 16V T.SPARK (937.AXA1A, 937.AXB1A, 937.BXB1A) (2001.01-2010.03) 120km » 1965 lpr
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.6 16v T.spark (937.axa1a, 937.axb1a, 937.bxb1a) (2001.01-2010.03) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1965 LPR

1965 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1965
Pompa hamulcowa 1965
189.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1965, P12124

numer części:

1965

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
nr EAN8032532024881

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1965 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H/KOMBI, RENAULT MASTER I 1.3D-2.5D 07.80-
numery OEM:
RENAULT      5000391976
RENAULT      5001000498
RENAULT      7701027057
zamienniki:
H25912.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 008
brak
BREMBO
FHM616
brak
FERODO
4008216
brak
GIRLING
823933
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1965 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.