Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 2.8 VR6 (1991.06-1997.05) 174km » 1969 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 2.8 Vr6 (1991.06-1997.05) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1969 LPR

1969 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1969
Pompa hamulcowa 1969
1969
lpr 1969 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1969 lpr
Pompa hamulcowa 1969 lpr
Pompa hamulcowa 1969 lpr
Pompa hamulcowa 1969 lpr
160.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1969, P08330

numer części:

1969

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
nr EAN8032532024928

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1969 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FORD COURIER, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN 1.0-1.8D 08.95-08.03
numery OEM:
FORD      1007618
FORD      1015250
FORD      96FB2140EE
zamienniki:
402314
brak
VALEO
H22978.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1078
brak
FERODO
4006566
brak
GIRLING
822559
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1969 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.