Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro (1988.10-1994.02) 250km » 4202 lpr
wybrany samochód: 
Audi V8 (441, 442, 4c2, 4c8) 3.6 Quattro (1988.10-1994.02) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4202 LPR

4202 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4202
Cylinderek hamulcowy 4202
4202
lpr 4202 Cylinderek hamulcowy
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4202, C10284

numer części:

4202

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]14,28
Rozstaw śrub mocujących [mm]24
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
nr EAN8032532011447

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4202 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: OPEL CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, KADETT C, KADETT C CITY, KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.0-2.0 08.73-03.93
numery OEM:
OPEL      550113
OPEL      550119
OPEL      550128
VAUXHALL      90095704
VAUXHALL      90168040
VAUXHALL      90168396
VAUXHALL      90187567
VAUXHALL      90189396
zamienniki:
0 986 475 453
brak
BOSCH
39-4334
brak
KAGER
R14011D1
brak
FTE automotive GmbH
A 12 092
brak
BREMBO
FHW002
brak
FERODO
0 986 475 028
brak
BOSCH
5001109
brak
GIRLING
803620
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4202 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4202 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.