Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel VIVARO C Platform Cabin (K0) VIVARO-E (2020.09-???) 136km » 4248 lpr
wybrany samochód: 
Opel Vivaro C Platform Cabin (k0) Vivaro-e (2020.09-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4248 LPR

4248 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4248
Cylinderek hamulcowy 4248
4248
lpr 4248 Cylinderek hamulcowy
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4248, C10287

numer części:

4248

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm]24
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532011904

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4248 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, CORSA, ZAFIRA, DAEWOO ARANOS, CIELO, ESPERO, LANOS, NEXIA, NUBIRA, OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC 1.0-2.6 08.79-
numery OEM:
OPEL      550133
OPEL      550141
OPEL      550144
VAUXHALL      90009594
VAUXHALL      90235422
VAUXHALL      90374076
VAUXHALL      90443261
CHEVROLET      95975171
DAEWOO      90235422

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4248 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4248 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.