Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Ford FUSION (JU_) 1.6 (2002.08-2009.11) 100km » 4453 lpr
wybrany samochód: 
Ford Fusion (ju_) 1.6 (2002.08-2009.11) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4453 LPR

4453 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4453
Cylinderek hamulcowy 4453
4453
lpr 4453 Cylinderek hamulcowy
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4453, C07196

numer części:

4453

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
Rozstaw śrub mocujących [mm]35
otwór Ø [mm]17,46
nr EAN8032532013960

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4453 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: ABARTH RITMO FIAT RITMO, UNO FORD TRANSIT LANCIA DELTA I, PRISMA SEAT IBIZA I, MALAGA, MARBELLA, MARBELLA/HATCHBACK, RITMO, RONDA 0.8-2.0 10.57-06.06
numery OEM:
FIAT      790610
SEAT      0003963252
SEAT      021720001A
SEAT      022720002A
SEAT      3967225
SEAT      SE021720001A
SEAT      SE022720002A
SEAT      SE02272002A

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4453 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4453 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.