Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4537 lpr

Cylinderek hamulcowy 4537 LPR

4537 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4537
Cylinderek hamulcowy 4537
4537
lpr 4537 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4537 lpr
Cylinderek hamulcowy 4537 lpr
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4537, C11301

numer części:

4537

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 22
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
Rozstaw śrub mocujących [mm] 25
nr EAN 8032532014646

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4537 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: PEUGEOT 309 I, 309 II, 309/HATCHBACK, RENAULT 11, 12, 14, 18, 21, 5, 9, FUEGO, RAPID/MINIVAN, SUPER 5, SUPER 5/HATCHBACK 1.0-2.1D 10.69-08.98

Cylinderek hamulcowy 4537 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4537 producenta LPR

RENAULT

7701026368, 7701027199, 7701031504, 7701035475, 7701349123, 7701365465

PEUGEOT

440279

numery OEM:
PEUGEOT      440279
RENAULT      7701026368
RENAULT      7701027199
RENAULT      7701031504
RENAULT      7701035475
RENAULT      7701349123
RENAULT      7701365465
zamienniki:
39-4384
KAGER
R22083A1
brak
FTE automotive GmbH
A 12 071
brak
BREMBO
FHW133
brak
FERODO
0 204 116 390
brak
BOSCH
5006173
brak
GIRLING
04-0162
brak
METELLI CIFAM
803735
brak
NK
803920
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4537 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4537 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.