Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Iveco DAILY VI Furgon 35S18, 35C18, 40C18, 42S18, 50C18, 60C18, 65C18, 70C18 (2021-???) 175km » 4732 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 35s18, 35c18, 40c18, 42s18, 50c18, 60c18, 65c18, 70c18 (2021-???) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4732 LPR

4732 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4732
Cylinderek hamulcowy 4732
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

C14378

numer części:

4732

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]15,87
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1
nr EAN8032532016053

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4732 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: TRABANT 1.1, 1.1 TRAMP, 1.1 UNIVERSAL, P 601, P 601 TRAMP, P 601 UNIVERSAL 0.6/1.1 01.66-12.91
numery OEM:
TRABANT      1830047000
TRABANT      830047008
TRABANT      8300470081222
zamienniki:
A 12 B40
brak
BREMBO
FHW4006
brak
FERODO
5002140
brak
GIRLING
F 026 002 342
brak
BOSCH

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4732 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4732 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.