Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI (2008.11-2011.03) 170km » 5305 lpr
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.0 Tdi (2008.11-2011.03) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5305 LPR

5305 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5305
Cylinderek hamulcowy 5305
5305
lpr 5305 Cylinderek hamulcowy
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5305, C04530

numer części:

5305

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
Rozstaw śrub mocujących [mm]31,8
nr EAN8032532019429

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5305 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: HONDA CIVIC V, CIVIC VI, CONCERTO, MG MG ZS, ROVER 200, 200 II, 400, 400 II, 45 I, COUPE 1.4-2.5 08.89-10.05
numery OEM:
HONDA      43030SP8000
HONDA      43300SK3E10
MG      EJP1489
MG      GWC1520
MG      GWC901523
ROVER      EJP1489
ROVER      GWC1520
ROVER      GWC901523

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5305 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5305 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.