Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Honda ACCORD VII Tourer (CM, CN) 2.2 i-CTDi (CN2) (2004.01-2008.05) 140km » 6007 lpr
wybrany samochód: 
Honda Accord Vii Tourer (cm, Cn) 2.2 I-ctdi (cn2) (2004.01-2008.05) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6007 LPR

6007 Pompa hamulcowa LPR
283.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6007, P30543

numer części:

6007

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
Wymiar gwintu12 X 1 (1)
otwór Ø [mm]25,4
MateriałAluminium
nr EAN8032928108362

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6007 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: OPEL ASTRA G CLASSIC, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI 1.2-2.0 01.04-
numery OEM:
OPEL      558388
OPEL      93189715

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6007 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6007 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.