Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.2 V6 (2002.04-2005.05) 241km » 6104 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Phaeton (3d1, 3d2, 3d3, 3d4, 3d6, 3d7, 3d8, 3d9) 3.2 V6 (2002.04-2005.05) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6104 LPR

6104 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6104
Pompa hamulcowa 6104
6104
lpr 6104 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 6104 lpr
Pompa hamulcowa 6104 lpr
308.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6104, P30640

numer części:

6104

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
otwór Ø [mm]22,2
System hamulcowyBosch
MateriałAluminium
nr EAN8032928154307

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6104 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: OPEL AGILA, SUZUKI SPLASH, SWIFT III 1.0-1.6 02.05-
numery OEM:
OPEL      4709779
SUZUKI      5110062J10
SUZUKI      5110062J10000
SUZUKI      51100T62J10
VAUXHALL      93195180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6104 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.