Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 5.0 SCV8 4x4 (2017.11-???) 525km » 6161 lpr
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 5.0 Scv8 4x4 (2017.11-???) 525km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6161 LPR

6161 Pompa hamulcowa LPR
195.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6161, P30697

numer części:

6161

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu10 X 1 (1)
otwór Ø [mm]22,2
MateriałAluminium
Wymiar gwintu12 X 1 (1)
nr EAN8032928155175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6161 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, RENAULT LOGAN I 1.2-1.6LPG 02.07-
numery OEM:
RENAULT      6001551314
DACIA      6001551314

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6161 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.