Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi L200 / TRITON Platforma / podwozie (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) (2009.09-2015.12) 178km » 6165 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 / Triton Platforma / Podwozie (ka_t, Kb_t) 2.5 Di-d 4wd (kb4t) (2009.09-2015.12) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6165 LPR

6165 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6165
Pompa hamulcowa 6165
224.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6165, P30701

numer części:

6165

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
Wymiar gwintu12 X 1 (1)
MateriałAluminium
nr EAN8032928155212

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6165 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN, PARTNER TEPEE 1.2-Electric 04.08-
numery OEM:
PEUGEOT      4601V8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6165 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.