Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro (2014.09-2018.09) 218km » 6182 lpr
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C7 (4gh, 4gj) 3.0 Tdi Quattro (2014.09-2018.09) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6182 LPR

6182 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6182
Pompa hamulcowa 6182
6182
lpr 6182 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 6182 lpr
Pompa hamulcowa 6182 lpr
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6182, P30718

numer części:

6182

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBosch
nr EAN8032928155588

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6182 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      4601000QAP
OPEL      4405404
RENAULT      7701207979
VAUXHALL      9121237

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6182 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.