Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Iveco DAILY V Furgon 35C21 V, 35S21 V, 40C21 V, 45C21 V, 50C21 V (2011.09-2014.02) 204km » 6218 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 35c21 V, 35s21 V, 40c21 V, 45c21 V, 50c21 V (2011.09-2014.02) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6218 LPR

6218 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6218
Pompa hamulcowa 6218

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6218, P30754

numer części:

6218

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
nr EAN8032928174428

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6218 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: RENAULT CAPTUR I, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK, CLIO IV/KOMBI 0.9-1.6 11.12-
numery OEM:
RENAULT      460119686R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6218 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6218 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.