Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A5 kabriolet (8F7) 3.0 TDI quattro (2011.10-2017.01) 245km » 6226 lpr
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 3.0 Tdi Quattro (2011.10-2017.01) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6226 LPR

6226 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6226
Pompa hamulcowa 6226
301.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6226, P30762

numer części:

6226

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19
Wymiar gwintu12 X 1 (4)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyFTE
nr EAN8032928176316
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6226 LPR

Pompa hamulcowa (19mm) pasuje do: SKODA FABIA I, FABIA II, FABIA II PRAKTIK, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, VW FOX, POLO IV, POLO/KOMBI 1.2-2.0 12.95-
numery OEM:
SKODA      6Q0611019S
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6226 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6226 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.