Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI (2015.04-???) 150km » 6248 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T6 (sgf, Sgm, Sgn, Shm, Shn) 2.0 Tdi (2015.04-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6248 LPR

6248 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6248
Pompa hamulcowa 6248
243.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6248

numer części:

6248

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
System hamulcowyATE
otwór Ø [mm]25,4
nr EAN8032928182188

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6248 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: FORD FOCUS II, KUGA I 2.0D/2.5 10.05-11.12
numery OEM:
FORD      1573334
FORD      1679119
FORD      8V412140AB
FORD      8V412140AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6248 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.