Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Toyota COROLLA sedan (_E15_, _E14_) 1.6 Dual VVTi (ZRE141, ZRE151) (2007.01-2014.07) 124km » 6252 lpr
wybrany samochód: 
Toyota Corolla Sedan (_e15_, _e14_) 1.6 Dual Vvti (zre141, Zre151) (2007.01-2014.07) 124km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6252 LPR

6252 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6252
Pompa hamulcowa 6252
6252
lpr 6252 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 6252 lpr
Pompa hamulcowa 6252 lpr

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6252, P30788

numer części:

6252

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu14 X 1 (2)
otwór Ø [mm]25,4
nr EAN8032928183802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6252 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm), pojazd z kierownicą po prawej stronie pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS II/KOMBI, KUGA I 1.4-2.5 07.04-06.14
numery OEM:
FORD      1568847
FORD      1689827
FORD      6M512140BD
FORD      6M512140BE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6252 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.