Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6252 lpr

Pompa hamulcowa 6252 LPR

6252 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6252
Pompa hamulcowa 6252
6252
lpr 6252 Pompa hamulcowa
256.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

6252, P30788

numer części:

6252

producent:

LPR

Materiał Aluminium
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu 14 X 1 (2)
otwór Ø [mm] 25,4
nr EAN 8032928183802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6252 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm), pojazd z kierownicą po prawej stronie pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS II/KOMBI, KUGA I 1.4-2.5 07.04-06.14
numery OEM:
FORD      1568847
FORD      1689827
FORD      6M512140BD
FORD      6M512140BE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6252 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.