Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6272 lpr

Pompa hamulcowa 6272 LPR

6272 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6272
Pompa hamulcowa 6272
6272
lpr 6272 Pompa hamulcowa
313.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

6272, P30808

numer części:

6272

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 25,4
Wymiar gwintu 12 X 1 (2)
Materiał Aluminium
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032928185950

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6272 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3, TT, CUPRA ATECA, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, TARRACO 1.0-Electric 04.12-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      5Q1614019N
VOLKSWAGEN      8V1611021B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6272 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.