Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (5/357Y, 5/357K) (1996.01-1998.09) 54km » 6287 lpr
wybrany samochód: 
Renault Clio I (b/c57_, 5/357_) 1.2 (5/357y, 5/357k) (1996.01-1998.09) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6287 LPR

6287 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6287
Pompa hamulcowa 6287
207.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6287

numer części:

6287

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 X 1 (1)
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu12 X 1 (1)
nr EAN8032928187121

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6287 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: JEEP CHEROKEE, GRAND CHEROKEE I 2.1D-5.9 10.84-09.01
numery OEM:
JEEP      04761941
JEEP      4761941
JEEP      4882872
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6287 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.