Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi (RD4HTH, RD4HPH, RD4HRH, RD4HSH) (2009.04-2011.12) 163km » 6310 lpr
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 2.2 Hdi (rd4hth, Rd4hph, Rd4hrh, Rd4hsh) (2009.04-2011.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6310 LPR

6310 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6310
Pompa hamulcowa 6310
6310
lpr 6310 Pompa hamulcowa
213.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6310

numer części:

6310

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
nr EAN8032928188241

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6310 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: NISSAN PRIMERA 1.6-2.0D 06.96-07.02
numery OEM:
NISSAN      460105M300
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6310 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.