Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 VTi 95 (2010.07-???) 98km » 6342 lpr
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo Multispace (b9) 1.6 Vti 95 (2010.07-???) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6342 LPR

6342 Pompa hamulcowa LPR
215.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6342

numer części:

6342

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 X 1-6H (2)
otwór Ø [mm]22,2
MateriałAluminium
System hamulcowyBOSCH
nr EAN8032928200653

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6342 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FIAT 500L, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, QUBO, TIPO 0.9-1.6D 11.07-
numery OEM:
FIAT      77366660
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6342 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6342 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.