Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6763 lpr

Pompa hamulcowa 6763 LPR

6763 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6763
Pompa hamulcowa 6763
6763
lpr 6763 Pompa hamulcowa
130.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6763, P09079

numer części:

6763

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
nr EAN 8032532026571

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6763 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: IVECO DAILY I, DAILY II, ALFA ROMEO AR 8 2.4D/2.5D/2.8D 01.78-05.99

Pompa hamulcowa 6763 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Pompa hamulcowa 6763 producenta LPR

ALFA ROMEO

0009989017, 1409690, 60738494

IVECO

2997353, 9989017

numery OEM:
ALFA ROMEO      0009989017
ALFA ROMEO      1409690
ALFA ROMEO      60738494
IVECO      2997353
IVECO      9989017

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6763 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.