Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel CORSA C (X01) 1.8 (F08, F68) (2000.09-2009.12) 125km » LRA01713 lucas electrical
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.8 (f08, F68) (2000.09-2009.12) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA01713 LUCAS ELECTRICAL

LRA01713 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA01713
797.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA01713

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Ilość żeber:5
śr. koła pasowego [mm]:55
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:Dummy-IG-L (Plug 29)
Długość 2 [mm]:46
Długość 1 [mm]:46
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:80
Grubość 1 [mm]:13

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA01713 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 147.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA01713 12V 80A SUBARU
numery OEM:
SUBARU      23700-AA31A
SUBARU      23700-AA370
SUBARU      23700-AA37A
SUBARU      23700-AA390
SUBARU      23700-AA430
MITSUBISHI      A2TB2891
MITSUBISHI      A2TB2991
MITSUBISHI      A2TB6291
MITSUBISHI      A002TB2891
MITSUBISHI      A002TB6291
MITSUBISHI      A002TB2991
zamienniki:
8EL 738 037-001
brak
HELLA
DRA0324
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator LRA01713 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA01713 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów