Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A8 D5 (4N2, 4N8, 4NC, 4NL) 60 TFSI Mild Hybrid quattro (2018.05-???) 460km » LRA02228 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A8 D5 (4n2, 4n8, 4nc, 4nl) 60 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2018.05-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02228 LUCAS ELECTRICAL

LRA02228 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02228
603.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02228

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:150
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:54
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:L-DFM (Plug 129)
Długość 1 [mm]:42
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:46
Grubość 1 [mm]:22

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02228 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 86.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02228 12V 150A CITROEN, PEUGEOT
numery OEM:
TOYOTA      27060-YV020
CITROËN      96460668
PEUGEOT      57058G
PEUGEOT      5705EW
PEUGEOT      9640088280
PEUGEOT      9646049980
PEUGEOT      9646476280
PEUGEOT      9646477580
PEUGEOT      9648477580

Zastosowanie Alternator LRA02228 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02228 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów