Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mazda 323 F IV (BG) 1.8 16V GT (BG8S, BG8P) (1989.08-1994.07) 128km » LRA02287 lucas electrical
wybrany samochód: 
Mazda 323 F Iv (bg) 1.8 16v Gt (bg8s, Bg8p) (1989.08-1994.07) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02287 LUCAS ELECTRICAL

LRA02287 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02287
518.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02287

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:62
Zacisk:M6
Długość 2 [mm]:53
Długość 1 [mm]:37
otwór - śr. 1 [mm]:10
Grubość 1 [mm]:58

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02287 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 246.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02287 12V 65A HONDA
numery OEM:
HONDA      31100-PLM-A01
HONDA      31100-PLM-A02
HONDA      A5TA6991A
HONDA      AHGA50
HONDA      AHGA51
HONDA      AHGA64
MITSUBISHI      A5TA6991
MITSUBISHI      A5TA7091
MITSUBISHI      A5TA7091ZC
MITSUBISHI      A5TA7091ZE
MITSUBISHI      A5TA7191
MITSUBISHI      A5TA7191ZC
MITSUBISHI      A5TA6991A
MITSUBISHI      A005TA6991A
MITSUBISHI      A005TA7091
MITSUBISHI      A005TA7091ZC
MITSUBISHI      A005TA7091ZE
MITSUBISHI      A005TA7191ZC
MITSUBISHI      A005TA7191
MITSUBISHI      A005TA6991

Zastosowanie Alternator LRA02287 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02287 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów